tirsdag den 5. februar 2013

Om at tirsdag er dejlig, kaffe og andre dejlige ting

Har det super. Skøn dag, dejligt liv!

- Og ikke kun på grund af den kop kaffe (highly needed, btw) jeg fik mig, hvilket nok er første gang, sådan, nogensinde. Matematikugen kom ikke så godt fra start som jeg havde håbet i går, men kan vi ikke bare sige at tirsdag er den første dag i ugen? Det er meget mere motiverende. Og så vil jeg gerne lige påpege at jeg har det meget bedre (og træner meget mere i fritiden) uden gymnastik - also known as, det míndst motiverende fag nogensinde. Tyg lidt på den, lærere. (Tilsæt her noget feel-good Glee musik, og så er jeg fuldt ud tilfreds.)

Og angående projekt Signe-skal-rejse-verden-rundt: It's in action! Som førnævnt, Barcelona på min fødselsdag, men det er ikke alt. Der er flere spændende nyheder! Sommeren er nu også spækket med lækker luksus-kvalitetstid for sind og hjerne. Mere specifikt; en uge, sommercamp, langt væk ovre på Sydsjælland, pool, natur, hytte. Signe sigter, skyder og scorer! Ikke for at tvære min succes i jeres ansigter... Jo, det er det lidt.

2013, kom bare an!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar